Co robić gdy TV nie działa?

Zanim skontaktujesz się z naszą firmą sprawdź:

  • czy dekoder TV jest podłączony do prądu,
  • czy terminal światłowodowy (ONT) jest podłączony do prądu,
  • czy baterie zasilające pilota działają.

W przypadku pojawienia się informacji o braku sygnału:

  • sprawdź podłączenie kabla między ONT i dekoderem TV oraz kabla łączącego dekoder z telewizorem,
  • wybierz prawidłowe źródło sygnału HDMI za pomocą odpowiedniego przycisku na pilocie od tv (np. input, source)
  • odłącz dekoder TV od prądu i podłącz ponownie po ok 1-2 minutach.

Jeśli doszło do zawieszenia usługi spowodowanego np. brakiem zasilania lub skokiem napięcia, można również odłączyć urządzenie ONT od prądu, odczekać chwilę, następnie odłączyć dekoder TV od prądu i również odczekać chwilę. Potem kolejno włączamy urządzenia w tej samej kolejności: najpierw ONT, następnie Dekoder TV. Uwaga nie należy włączać urządzeń jednocześnie.

 

Co zrobić gdy podczas oglądania TV pojawiają się zakłócenia?

Należy:

  • wyłączyć dekoder z prądu,
  • odłączyć kabel HDMI i kabel łączący ONT z Dekoderem i sprawdzić, czy nie jest on uszkodzony.

 

Jeśli problemy pojawiają się okresowo na konkretnych kanałach telewizyjnych może być to spowodowane zakłóceniami ze strony nadawcy. Należy zgłosić ten fakt do  swojego operatora.

Polityka prywatności
Goganet
Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Dowiedz się więcej
Rozumiem