Co robić gdy TV nie działa?
Zanim skontaktujesz się z naszą firmą sprawdź:
- czy dekoder TV jest podłączony do prądu,
- czy terminal światłowodowy (ONT) jest podłączony do prądu,
- czy baterie zasilające pilota działają.
W przypadku pojawienia się informacji o braku sygnału:
- sprawdź podłączenie kabla między ONT i dekoderem TV oraz kabla łączącego dekoder z telewizorem,
- wybierz prawidłowe źródło sygnału HDMI za pomocą odpowiedniego przycisku na pilocie od tv (np. input, source)
- odłącz dekoder TV od prądu i podłącz ponownie po ok 1-2 minutach.
Jeśli doszło do zawieszenia usługi spowodowanego np. brakiem zasilania lub skokiem napięcia, można również odłączyć urządzenie ONT od prądu, odczekać chwilę, następnie odłączyć dekoder TV od prądu i również odczekać chwilę. Potem kolejno włączamy urządzenia w tej samej kolejności: najpierw ONT, następnie Dekoder TV. Uwaga nie należy włączać urządzeń jednocześnie.
Co zrobić gdy podczas oglądania TV pojawiają się zakłócenia?
Należy:
- wyłączyć dekoder z prądu,
- odłączyć kabel HDMI i kabel łączący ONT z Dekoderem i sprawdzić, czy nie jest on uszkodzony.
Jeśli problemy pojawiają się okresowo na konkretnych kanałach telewizyjnych może być to spowodowane zakłóceniami ze strony nadawcy. Należy zgłosić ten fakt do swojego operatora.