Jak zgłosić awarię?

Zgłoszenie problemu powinno zawierać ID klienta lub imię, nazwisko oraz adres osoby na którą jest zawarta umowa oraz opis usterki.

  • Zgłoszenia telefoniczne przyjmowane są w godzinach pracy Biura Obsługi Klienta (dni robocze poniedziałek-piątek 9:00-17:00, sobota 9:00-14:00) oraz przez technika dyżurnego poza godzinami pracy biura (codziennie w godzinach 8.00 -21.00).
  • Zgłoszenia poprzez e-mail i SMS przyjmowane są całodobowo. Aby zgłosić usterkę, skontaktuj się z nami: Wyślij SMS lub zadzwoń (Zamość: 600 028 628, 600 028 620. Tomaszów Lub.: 600 028 662, Hrubieszów: 600 028 664) Wyślij e-mail na adres internet@derkom.pl Odpowiedzi na kontakt poprzez e-mail wysyłamy po zidentyfikowaniu ewentualnego problemu (ze względu na weekend lub godziny nocne, czas reakcji może się odpowiednio wydłużyć).
  • Zgłoś usterkę osobiście w Biurze Obsługi Klienta: 
    Zamość ul. Wyszyńskiego 50B. Biuro czynne jest od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00-17:00, w sobotę w godzinach 9.00-14.00.
    Tomaszów Lubelski ul. 29 Listopada 4. Biuro czynne jest od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00-17:00, w sobotę – nieczynne.
    Hrubieszów ul. Ludna 20. Biuro czynne jest od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00-17:00, w sobotę w godzinach 9.00-14.00
Polityka prywatności
Goganet
Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Dowiedz się więcej
Rozumiem