Nie mogę się nigdzie dodzwonić z telefonu stacjonarnego DERKOM (cisza w słuchawce). Co należy zrobić?

Jeśli korzystasz z bramki VoIP zweryfikuj czy jest ona podłączona do gniazda zasilania oraz do Internetu. Sprawdź czy dioda korespondująca z właściwym portem sieciowym świeci. Jeśli posiadasz jedną linię telefoniczną sprawdź, czy Twój aparat telefoniczny jest połączony do gniazda PHONE 1 w bramce VOIP. Jeśli korzystasz z urządzenia ONT z wbudowaną bramką telefoniczną (w przypadku łącza światłowodowego) upewnij się, że telefon jest podłączony do portu TEL, PHONE 1 lub POTS 1 (opis zależny od posiadanego modelu) w przypadku posiadania jednej linii telefonicznej. Warto też sprawdzić działanie usługi podpinając inny aparat telefoniczny.

Polityka prywatności
Goganet
Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Dowiedz się więcej
Rozumiem