Jeżeli na ekranie Twojego telewizora wyświetla się czarny ekran z napisem „błąd połączenia”, a wybrane źródło na telewizorze jest poprawne, włącz dekoder za pomocą przycisku EG". na pilocie dekodera. Niebieska lampka na dekoderze zacznie emitować mocniejsze światło. Jeżeli tak się nie stanie, odłącz dekoder od zasilania 230V, odczekaj chwilę, a następnie podłącz go ponownie. Po chwili powinien pojawić się ekran powitalny z komunikatem „Proszę czekać”.
WARTO WIEDZIEĆ: Jeżeli Twój dekoder został skonfigurowany pod złącze HDMI, tzn. że korzysta z ustawień FULL HD. Nie wszystkie telewizory posiadają opcję FULL HD, często są one zastępowane HD READY. Jeżeli na Twoim telewizorze jest czarny obraz lub nie masz dźwięku, skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta.
Jeżeli dekoder został skonfigurowany dla złącza RCA (tzw. Cinch), podłączenie go za pomocą kabla HDMI jest możliwe tylko po wcześniejszym wgraniu nowego oprogramowania. W razie takiej potrzeby, prosimy o kontakt telefoniczny.